søndag 10. juni 2012

Nye møbler

Selv om vi er på ferie, så har ikke hodet mitt tatt helt fri fra flytteplanlegging og tanker rundt hus og hjem.
Når vi kommer hjem fra ferie er det på tide og begynne og pakke ned tingene våre og rydde ut av vår lille leilighet. Kjenner jeg både gleder og gruer meg, gruer meg til pakking og stress og gleder meg til vi er inne i nyhjemmet vårt.

Vi får jo dobbelt så stor plass, så da trengte vi noen nye møbler.
Jeg har jo i flere år masa om ny sofa, men pga liten stue og tanken om at vi jo skulle flytte til noe større, så har sofashopping vært satt på vent...
Helt til nå :)

Vi tok turen til Bohus bare dager etter tilslaget på huset, og der viste Mannen at han er like effektiv når det kommer til interiørshopping som til klesshopping. Menn går som kjent inn i en klesbutikk og er ute igjen etter 10 minutter med helt ny garderobe.

Vi gikk inn på Bohus og siden Mannen ikke har beslutningsvegring (jeg ligner jo temmelig mye på han fyren i Fjordlandreklamen når det kommer til å bestemme seg..hehe), så hadde vi bestilt både ny sofa, nye stoler med krakk og en diger stilig klokke.






Denne sofaen har jeg ønsket meg lenge! Den heter Boston, og vi har bestilt den i sort skinn på sokkel og sider og grått stoff i putene. Den er 3 meter lang og skikkelig deilig og sitte i. Gleder meg til å krølle meg sammen oppi denne på kveldstid med en god kopp te og strikkinga i fanget :)


Mannen gleder seg til å få disse i hus :) Han har savna stresslessene sine siden jeg i vinter bestemte at de skulle ut og en mindre og nettere sort recliner skulle inn for at vi skulle få mer gulvplass i stua. Så den nye sorte reclineren får plass i tv kroken under trappa :)
Disse heter Tinde, og selv om jeg egentlig må innrømme at jeg aldri har hatt sansen for denne typen stoler, så må jeg innrømme at disse faktisk var litt stilige :)




Ingen kommentarer: