lørdag 9. juni 2012

Late dager

Vi nyter late dager i sydlige strøk.
Det ble Kreta i år, nærmere bestemt Atlantica Caldera Bay i Platanias.

Vi hadde store forhåpninger om hotellet, som ligger fint til på stranden, og er et 4 stjerners familiehotell med bamseklubb.
Da vi kom hit sent på kvelden, så vi fram til og endelig få pakke ut og slappe av.

Men på rommet vårt bodde noen allerede.. i skapet under vasken hadde to digre kakkerlakker bestemt seg for å slå seg ned, så jeg kan love av vi hadde fart ut igjen.. Jeg fordi jeg er livredd slike ekle kryp, og gubben for å ta en prat med de i resepsjonen... Så jeg har "dessverre" ingen bilder av de og vise fram :D
Så nå går jeg og sjekker overalt..hehe.. men har ikke sett noen flere heldigvis :)

Vi fikk nytt rom, og gratis bamseklubb, all inclusive en dag og gratis nett hele oppholdet.
Så oss gikk det jo bra med..
Kakkerlakkene deritmot, de gikk det ikke fullt så bra med etter at Mannen kom tilbake til rommet med kost og en diger flaske insektsmiddel...

Godt jeg har en mann som ikke er redd slike dyr, selv om han jo klappa den skapdøra igjen temmelig fort..hehe...

Her er litt bilder av hotellet, lånt fra google.

Ved dette bassenget har vi ligget og kost oss i dag. Snuppa har plaska rundt og storkosa seg, hun synes det er flott med ferie :) Vi testa ut stranda også, men sanda var for varm til å leke noe særlig i. 31 grader i skyggen her i dag.


Det er flere basseng ved hotellet, dette er lengre opp fra stranda. Her var vi i går, litt roligere og mindre folk enn ved det andre. Flott at det er to barnebasseng som kun er 60 cm dype, da er det moro for de små og plaske litt rundt.




Ingen kommentarer: