onsdag 20. juni 2012

Dagene flyr avgårde

og i morgen er vår ferie her på Kreta over, og vi setter oss på flyet hjem igjen.


Vi har storkosa oss i 14 dager med sol, varme, bading, soling, is, god mat og drikke og nye bekjentskaper :)

På en måte har dagene gått fort, men på en annen måte har ikke de siste dagene gått fort nok.. -ler-



Jeg er ikke den typen som klarer og sitte i ro og sole meg i 14 dager, så for min del hadde 10 dager vært mer enn nok. Det er stor forskjell på å reise på ferie som kjærestepar alene på tur og det og reise med barn. Det er helt andre behov og hensyn som er gjeldene. Og vi har lært mye på denne ferien og vet at neste gang skal vi ta litt andre valg bl.a når det gjelder bosted.

Uteområde her var fint, flott med 2 barnebasseng og mange barnefamilier og Bamseklubb. Men man blir jo sittende endel på rommet når man drar med små barn, og her på hotellet var det  for eksempel ingen rom som hadde sofa.. bare 2 harde ekstrasenger uten puter eller no, så det var liksom ingen plass og sitte ordentlig og slappe av på.

Men bevares, ferien har vært flott uansett! Vi har storkosa oss alle sammen. Frøkna mente vi heller kunne flytte hit, for her kunne man gå nesten naken og bade og spise is hver dag. Og for en 3 åring må vel det bortimot nesten være det samme som og være i Paradis :)



Nå gleder jeg meg faktisk til og komme hjem til hverdagen, egen seng (tror betong er mykere enn den senga på hotellrommet vårt..hehe), vanlig mat, temperaturer under 30 grader og ikke minst kunne ta fatt på flytteprosessen. Gleder meg faktisk til å pakke!
Og i helga skal vi ha visning på leiligheta vår også, det blir spennende. Håper de som skal bo der kommer til og trives :)

Men først gjenstår og få pakka ned her... Jeg har vært på shopping, så enda godt jeg tok med en ekstra bag .. For den trenger vi nok :)

Ingen kommentarer: