onsdag 6. juni 2012

Her bor vi

Her kommer noen bilder av leiligheta vår.
Dette er vårt hjem... iallefall en måned til :D
For vi har kjøpt oss hus!!
Og hodet mitt renner over av fargekoder, parkett/laminal typer og planlegging av "oppussing light" av det som skal bli vårt neste hjem. For det var ikke noe som måtte gjøres der, men vi vil male litt og få våre farger på veggene o.l.

Blir spennende og flytte, men huff så mye som skal ordnes...
Men først går turen til syden noen uker, blir digg med sol og sommer og total avslapping i 14 herlige dager.

Men så spørs det vel om jeg klarer og slappe helt av, for aller helst skulle jeg ønske vi kunne flytte inn i morgen :D

Leiligheta vår her skal leies ut, så i dag har jeg knipset litt bilder... Det slo meg at den er jo egentlig utrolig koselig, bare synd vi har vokst ut av den... Tror og håper de som skal leie her vil trives like godt som vi har gjort.

Her har vi yttergangen vår. Den pusset vi opp i januar i år. Fargen på veggene er Jotuns "Nøytral", malingen er easy clean, noe som er greit når man har små unger i hus. Liker fargen så godt at den kommer på veggene i vår nye gang også :)




Fra yttergangen kommer du inn i mellomgangen.
Fargen på veggen er "Morgendis", malingen er Jotuns "Pure Color".



Inners ser dere stua vår. Her er stue og kjøkken i ett. Samme farge og maling her inne som i mellomgangen, men her har vi også en kontrastvegg i fargen "Industriell Grå".




Kjøkkenet vårt er ikke stort, men synes vi har laget en grei løsning i fjor da vi pusset opp. Barløsningen ble fjernet og erstattet med vitrineskap og kjøkkenbord. Utrolig hvor stor forskjellen kan bli selv med liten innsats :)



Oppå kjøleskapet står det mest fornuftige jeg har kjøpt, min kjære Kenwood Major Titanum. Gikk i mange år og hadde lyst på en Kitchen Aid, men fornuften måtte til slutt innse at selv om den er åh så vakker, så blir den for liten... Så den gamle sliteren av en Kenwood ble byttet ut med en ny og skinnende en. Og jeg må innrømme at jeg ikke angrer et sekund :)

Neste gang viser jeg dere soverommene, badet og omgivelsene. Boden viser jeg ikke fram, den er erklært krigssone, og er overhodet ikke bloggbar..haha :)

Vi ses!

Klem

2 kommentarer:

Evie LADY sa...

Hei Line, så fint det har blitt! Hilsen oss LADY jentene i Jotun:-)

Linemor sa...

Tusen takk :)
Er kjempefornøyd selv også, både med fargene og malingen. Før var alle vegger helt hvite, det gjør seg virkelig med litt farger. Gleder meg til å teste ut noen av fargene i det nyeste fargekartet i nyhuset vårt :)