fredag 22. juni 2012

Borte bra...

men hjemme er defintitivt best!

Så var vi hjemme igjen. Landet i natt til 8 grader og regn, og måtte litt småhutrende innrømme at selv om jeg var litt lei 35 grader i skyggen, så fikk det da være måter på kontraster :D
De 8 gradene kjentes atskillig kaldere ut!

Men godt og komme hjem var det iallefall. Var i seng halv 3 og aldri har senga føltes mykere :)

Da jeg sto opp ventet tre fulle kofferter og et tomt kjøleskap på meg, så etter og ha startet på haugen med skittentøy og vært innom butikken og kjøpt oss frokost, kunne dagen endelig begynne.

Så nå, etter x antall maskiner med klær og hektisk rydding kan roen senke seg.. om enn så lenge...
Var nemlig på Biltema og Staples i dag og kjøpte inn flytteesker og bobleplast, så når visningene på leiligheta er over i morgen så er det på tide og begynne og pakke ned endel ting og tang.

Men i kveld skal jeg bare slappe av og kose meg med litt strikking, et par interiørblader og en, forhåpentligvis, god kopp te. Har kjøpt Detox te fra Pukka, som skal testes ut.


Nå er hverdagslivet i gang igjen og jeg skal starte jakten på bikinikroppen for ferien 2013 -ler-
For mens vi har vært på ferie er det jaggu noen som har vært i klesskapet vårt og sydd inn alle klærne :D

Mannen har forresten en herlig humor.. Han ler godt når jeg driver og tar bilder til bloggen her og benyttet i dag anledningen til og legge sin egen touch på bildene... Han så på eska med te, utbrøt "Detox???" og la til et moment i bilde mitt. Her er bildet slik han mener det burde se ut :D

Måtte bare ta det med... haha..

Vi joikes!

Ingen kommentarer: