torsdag 16. desember 2010

Ferdig med julegavene...endelig!

Så var jeg da endelig ferdig med julegavene for i år. Det ble nærmere 40 stk i år, synes det blir flere og flere for hvert år... Men sånn er det å ha stor familie :)
Hvert år sier jeg at "neste år.. ja da skal jeg begynne tidlig! så slipper jeg alt stresset i desember..", og hvert år i desember så blir jeg like forskrekka når jeg oppdager at jula er rett rundt hjørnet.
Men til neste år! Ja da lover jeg at jeg skal være tidlig ute! Faktisk så har jeg allerede begynt ;)

Så nå er det bare litt styling, baking og pynting av kaktusen som gjenstår, så kan julefreden senke seg. Jula i år blir feiret hos min bror og hans familie. Sambo har vakt hele jula, så da tar jeg bestemor med meg og drar på julebesøk. Det blir koselig!

Ingen kommentarer: