fredag 31. desember 2010

Nyttårsforsetter 2011

...
(bildet er lånt fra http://www.nordlys.no/)

Flotte Tromsø og fjellfyrverkeriet. I år er det avlyst pga rasfare i fjellsia under fjellheisen.
Tenk at nå er 2010 straks over, synes det har gått kjempefort...
I 2010 hadde jeg faktisk ingen nyttårsforsett. Men nå når vi går inn i et nytt og spennende år tenkte jeg at det kunne være morsomt og sette seg noen mål og punkter til forbedrelse :)


Så da er det bare å fyre løs:

  • Få en sunnere livsstil. Kutte enda mer ned på brus og snop, spise mer fisk og grønt. Vi var flinke i 2010, men kan bli enda flinkere!
  • Mer mosjon! Er jo medlem på SATS, komme meg dit minimum 3 ganger i uken er målet for 2011.
  • Komme meg mer ut på tur. Vi er flinke til å snakke om turene, men må bli flinkere til å sette de ut i livet. Så 2011 skal bli året for mange flotte skiturer, toppturer, teltturer, sykkelturer, mc-turer og gåturer.
  • Bli flinkere til å ringe og besøke familie og venner. Dagene går så fort, og jeg er altfor lite flink til å ringe familie og venner jeg ikke har sett på en stund.
  • Bli mer punktlig. Mannen er lei av å vente på meg hele tiden, og jeg er alltid ute i siste liten. Fashionably late er ut! Heretter heller ute i god tid.
  • Bli flinkere til å spare.  
  • Ikke stresse masse før bryllupet, men være ute i god tid med planleggingen og bare nyte tiden før jeg blir Fru :)
Det ble jo en hel del.... så får vi se da, på slutten av 2011, hvor jeg havnet i løypa ;)
Klarer jeg alle disse, ser jeg for meg at jeg går 2012 i møte både sunnere, slankere, rikere (både økonomisk og følelsesmessig) og ikke minst lykkelig gift, og med masse gode minner og ta med meg videre i livet!

Så riktig godt nytt år! Håper 2011 bringer hell og lykke, håp og kjærlighet til dere alle!

Har du noen nyttårsforsett?

Nyttårsklem fra Line

Ingen kommentarer: