torsdag 18. november 2010

Buzzador kampanje "Phillips Lumea"

For en tid tilbake meldte jeg med inn som Buzzador.
Har ikke vært med i noen kampanjer før, så ble glad ovewr beskjeden om at jeg var trukket ut til å få teste Phillips Lumea i noen uker og buzze om den.



"Philips Lumea IPL-hårfjerningssystem bruker forsiktige lyspulser for å stimulere hårroten til å gå i dvale. Håret faller av naturlig, og gjenvekst hemmes. Bruk systemet annen hver uke for å glede deg over glatt hud hver dag." http://www.philips.no/c/lumea-barbering/171089/cat/


Fikk melding i morges om at den er kommet til postkontoret, så nå er jeg spent på å prøve. Herligheten har en veil.uts.pris på kr. 4990... Og det sier seg selv at den nok må vise til oppsiktsvekkende resultater før jeg vil bruke så mye penger på denne..
Men spent på å prøve, kan hende man blir overrasket. Blir til å buzze litt om min erfaring med den fremover.

2 kommentarer:

(eddas) sa...

Wow for en pris:)da bare må den være superbra:)takk for at du vil delta hos meg...
ha en kos kos kveld
eddaKlemmer

Anonym sa...

veldig interessant, takk