onsdag 17. november 2010

Slik ser drømmehuset mitt ut!

Vi har bestilt oss en haug med boligkataloger og sitter og synser og tenker og funderer...
Heldigvis er vi enige om det meste, selv om gubben himler litt med øynene over noen av ønskene mine, som han nok synes både er unødvendige og fordyrende. Sånn er det å være sammen med en praktiker.

Jeg ønsker jo åpen hall med stor lysekrone i taket, walk-in closet på hovedsoverommet og stort vaskerom med egen inngang. Dette i tillegg til stort kjøkken med kokeøy, stor stue med peis og bad i begge etasjer.
Puh.. kravstor? Tja...
Jeg mener at om man først skal bygge, bruke masse penger og tid, så må man finne noe som man vet man vil trives med i mange år fremover. Og ikke sitte fra dag 1 og angre over billige og enkle løsninger som blir mer til irritasjon enn glede..

Så surfa vi innom BoligPartner sine sider. Og der.. der lå drømmehuset! Klostergaard hadde alt jeg ønsket meg!




Me want! Tror jeg må hive inn en lottokupong både i kveld og til helgen...

Ingen kommentarer: