onsdag 11. august 2010

Høyt på ønskelista

Har i mange år ønsket meg en Kitchen Aid.
Så det er med stor glede jeg oppdaget at de har tilbud på disse nå på komplett.no .
6 flotte farger finnes den i der: rød, krem, rosa, hvit, sort og grå.
Jeg vakler mellom den grå og den i krem. Men tror det må bli den i grå :)
Ser for meg at vi skulle ha fått et langt og givende vennskap, mange flotte kvelder ved kjøkkenbenken.
Med tilhørende kaffekos ved kjøkkenbordet for å nyte resultatet i godt selskap.
Vaffelrøre, brød, muffins, kaker.. nam.. tenk alt det gode som kan komme ut av et slikt vennskap :)
I dag har jeg en håndmixer og en 20 år gammel Kenwood som synger på siste verset, men som er en flott arv etter svigermor som dessverre ikke er blant oss lenger.
KitchenAid kjøkkenmaskin grå - KSM150PS GRKitchenAid kjøkkenmaskin kremhvit - KSM150PSACKitchenAid kjøkkenmaskin sort - KSM150PS OBKitchenAid kjøkkenmaskin rød - KSM150PS RE
Bildene er hentet fra komplett.no sine sider.


Hvilken synes du er finest?


Hmm.. tror nesten jeg må bestille meg en slik. Men så var det fargen da. Jeg er sånn som han i Fjordland reklamen når det kommer til å velge.. Helt umulig!
Mannen argumenterer med at den har fått mye kritikk og ikke er en så god kjøkkenmaskin i forhold til pris, sett i forhold til Kenwood o.l.  Men ingen andre er like flott å se på, argumenterer nå jeg med :)
Noen som har erfaringer dere vil dele?

Er dere fornøyde med deres Kitchen Aid?

Ingen kommentarer: