onsdag 11. august 2010

Hei og velkommen til bloggen min!

Har hatt en blogg lenge inne på blogg.no, men syntes den ble litt for mye om alt og for uoversiktlig. Så da fant jeg på at jeg skulle opprette en ny blogg, som skal handle om hus og hjem, min interesser for interiør og håndarbeide, og streben etter å bli flink på kjøkkenet.

Når det gjelder sistnevnte kan jeg jo bare nevne at jeg klarte å mat forgifte mannen på første date... Men han er nå her enda, så jeg er overbevisst over at veien til hans hjerte ikke gikk gjennom magen! *smiler*


Litt om meg, nordnorsk "ung" frøken på 33 somrer. For tiden bosatt i en litt større by nord i landet. Jobber innen helse. Samboer på femte året med min kjære, som er 36 og opprinnelig fra landsbygda. Vaskeekte bondesønn som, dessverre for min del, ikke vil bo på gård på landet.. Filler'n! der røyk den drømmen gitt...
Da får vi pent finne en ny felles drøm og bygge videre på den :) Neste sommer blir jeg forresten Fru, så ikke utenkelig at litt om bryllups-planleggingen også vil finne veien inn hit.

Per dags dato bor vi i en 3-roms borettslagsleilighet som vi eier. Etter 4 år her, begynner vi derimot å merke behovet for større plass. Så vi er nå litt på leit etter det som skal bli vårt nye hjem. Så blir det spennende å se hvor vi havner da.. Blir det her eller havner vi ute på landet tross alt? Vi drømmer begge om å bygge drømmehuset etterhvert. Men tror nok at det blir et kjøpt "brukt" hus i første omgang.

Elsker å male og pusse opp, og kjenner det klør i fingrene etter å gjøre noe med leiligheta. Men så er det jo sånn at siden vi tenker å ikke være her så mye lenger, så blir det til at det ikke blir gjort. Så får jeg heller ta å spare kreftene og kreativiteten til senere. Men er proppfull av ideer, til mannens store fortvilelse. For når jeg har ideer, så betyr det som regel arbeid for ham *ler*.


Men går en spennende tid i møte iallefall :)

Hva er DIN boligdrøm? synes det er spennende å høre om andres drømmer og ideer :)

Ingen kommentarer: