søndag 7. oktober 2012

Søndagstrimtur

Våknet opp til strålende sol og fantastisk flott turvær. Så mens mannen ble hjemme og vaska bil, tok jeg joggeskoa på bena og satte kursen mot Lille Hinnstein igjen :) ( snille mannen min som orker og gnikke på Panikken min)
Merker formøkning fra sist gang, kortere tid opp og lavere puls. Det er moro og merke at formkurven er stigende. Flink og trene i det siste, hadde jeg enda bare vært like disiplinert med kosten... Men jobber med saken :)

Moro og utrolig motiverende er det iallefall og trene med pulsklokke. Konkurrere mot seg selv og se at kaloriene brukes. Møtte på ei koselig dame oppi lia som ga meg mange gode tips til turer i marka omkring her sommer som vinter. Så nå er jeg kjempemotivert til å bruke nærområde mer aktivt i månedene fremover :)

Ingen kommentarer: