søndag 10. juli 2011

Bare 3 små uker igjen til jeg er Fru

Den store dagen nærmer seg med stormskritt! Om 3 uker sitter jeg mest sannsynlig i bilen på tur hjem etter et fantastisk bryllup og er blitt Fru :)

Det meste er i boks.. tror jeg :) Kjolen er til sying, lokale, mat, kirke, kaker og fotograf er i boks. Brudesuite er leid, frisør ordnet, bryllupskake og blomster bestilt og mannen og lillefrøkna sine antrekk er også klare.

Invitasjoner sendt ut, gjestelista klar, pynt kjøpt inn, gavelista lagt ut.

Så ja.. jeg TROR vi har kontroll... jeg bare sitter og lurer på om det ikke er noe viktig jeg har glemt ?
Tiden vil vise :)

Her er litt av det som er på ønskelista vår iallefall

Serviset Anmut Platinum fra Villeroy & Boch




Bestikket Zara fra Hardanger Bestikk





Vi gleder oss masse!
Det kommer til å bli en fantastisk dag, fylt av kjærlighet, glede og alle vi er glade i.
Da blir det suksess uansett :)

Ingen kommentarer: