onsdag 5. januar 2011

På pinnene i Januar

Vinteren er strikketid, og jeg har som vanlig flere prosjekter på gang.
I helgen strikket jeg disse vottene som jeg vet noen blir glade for. De øverste er i barnestørrelse og de nederste i damestørrelse.


Begge er strikket i garnet Juvel.
Hunden Balder er fast fangvarmer og  linselus her i huset. Mor sitt lille gull :)

Rett før jul ble jeg ferdig med disse vottene med ekornmønster.
Har strikket et par til meg selv også i rosa og brunt. De er strikket i Lanett.



I kveld tenkte jeg at jeg skal fortsette på pleddet jeg startet på før jul. Er jo halvveis, så da er det bare resten igjen.
Ellers på pinnene er et par hvite pulsvanter i alpakka som nesten er ferdig, et par Lillehammervotter i barnestørrelse, et halvferdig strikkepinneetui med ekornmønster (må fores og monteres), og skal begynne på et par lester til helga tenkte jeg. Bare bittelitt strikkedilla her ja.. :)

Moro og lage noe selv, moro å få og ikke minst og gi bort.

Har du noen strikkeprosjekter på gang?

Klem Line

Ingen kommentarer: